Atena

Internetowa Obsługa Klienta (iOK) zamiast systemu e-Portal

Szanowni Państwo.

Chcąc usprawnić obsługę naszych klientów przez internet udostępniamy system Internetowa Obsługa Klienta (iOK).

System iOK zastępuje użytkowany dotychczas system e-Portal.

Wykorzystywane w systemie e-Portal login i hasło pozostają aktualne przy logowaniu się w systemie iOK.

Zaloguj do iOK

System iOK umożliwia klientom m.in. :

- dostęp do kartoteki finansowej właściciela lokalu,

- głosowanie nad uchwałami przez internet,

- zgłaszanie awarii, obserwowanie działań podjętych po zgłoszeniu awarii oraz podgląd historii awarii zgłaszanych w danej nieruchomości,

- zgłaszanie odczytów liczników wraz z podglądem historii w tym zakresie oraz inne funkcje.

 

Aby zacząć korzystać z systemu iOK należy skontaktować się z zarządcą nieruchomości w celu uzyskania loginu i hasła do systemu iOK.

Dane kontaktowe zarządcy nieruchomości można znaleźć pod adresem : http://www.atena.wroc.pl/cogdziejak/zalatwic

 

Jeżeli masz problemy techniczne z zalogowaniem się w iOK, to powiadom nas wysyłając informację na adres : biuro@atena-hjw.pl

Co, gdzie, jak załatwić...

kontakt

Specjalnie dla naszyk klientów udostępniliśmy wyszukiwarkę bezpośrednich kontaktów. Wybierając odpowiednie miasto, ulicę oraz numer - system wyszuka osoby odpowiedzialne za opiekę nad danym adresem.
[ Kliknij aby przejść ]

Zgłoś awarię

awaria

Bardzo nam zależy na doskonałej obsłudze Klienta. Uruchomiliśmy specjalny moduł zgłaszania awarii przez Internet. Dzięki temu będziemy mogli zareagować jeszcze szybciej. Tak aby żyło się lepiej...
[ Kliknij aby przejść ]

Tak zarządzamy

tak zarządzamy

Twoje uwagi są dla nas bardzo cenne. Jeśli twoim zdnaiem coś wymaga udoskonalenia, należy wdrożyć nowe rozwiąznie skontaktuj się z nami.

[ Kliknij aby przejść ]

diament UE UE polisomat24.pl

Atena Sp. z o.o.
ul. Ołbińska 6
50-237 Wrocław

Netins 2012